12 Aralık 2016 Pazartesi

sardunya

gölgemde saklısın,
güneşe gerek yok açığa çıkman için,
biliyorsun,
bazen yüreğimle sohbetlerim olur,
genelde senin bahsin açılır,
yine saçlarından başlıyorum muhabbete,
susturamıyorum kendimi,
sonra gözlerin ele geçiriyor kelimeleri,
merdivenleri kullanmıyorum sana koşarken,
ruhum yetiyor,
bir adım da şehirler geçiyorum,
bir nefeste içimden geçiyorsun,
ormanın kralı dedikleri sensin,
tabiatım senden başkasına boyun eğmiyor,
tabiat anamın ellerini öpmeye muktedir gönlün,
ve beni sarıp sarmalayan sardunyalardan da güzel ellerin,
sen,
bilinmeyen düşlerim,
senin ulaşılmayan şehirlerim,
sen okumadığım kitaplarım,
sen hayatıma katılan gizemim,
şimdi yıkılsa dünya,
tekrardan senin yamacına kurarım taşramı,
ve seni yaşarım hayat diye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder