26 Aralık 2016 Pazartesi

ceyran

kapıdan çıkıp gittim,
çarptım yüzünüze
sokulup içime ağlamaklı nasihatler verdim kendime,
bunca yıldır yaşıyorum ne geçti elime,
yavaş yavaş ölüyorum,
neyse ki yarışlarda tavşanı yenebiliyorum,
hikaye bile olsa,
koşabildiğime geniş düzlüklerde vuruldum bir güzele,
sonra kalabalık caddelerde kalakaldım bi başıma
bir de seni sevmek çıktı başımıza,
sevgim bile benzerdi sana,
oysa düşlediğim,
karanfil bahçelerinde bir piknik tüpüyle çay demlemekti,
çetin geçer geceleri derlerdi de inanmazdım,
benden gittiğin gecenin
-ertesi değilde bir sonraki geceden itibaren-
şahit oldum dolunayı her batırışım da,
çetin geçti, geçiyor
oturdum birer çay içtik,
ona senden bahsetmedim de üstelik,
çetin be dedim giderken,
kapıyı örtte ceyran yapmasın,

2 yorum:

  1. "Bir de seni sevmek çıktı başımıza "en meşhur olmayı hak edecek cinsten bir söz

    YanıtlaSil