1 Ekim 2016 Cumartesi

hikaye mi?

alıp götüremedi beni dalga,
hani tutup kolumdan,
kalakaldım
toprağın üzerinde;
çürümeye mahkum,
maviye tutkun,
yoğurt kovalarından saksı yaptı, kadın
yeterki büyüsünler,
gerekirse yüreğimi bile saksı yaparım onlara, dedi
bir uçurum köşesinde,
yeşil bir çizgidir doğa,
maviyle arama çekilen,
ah şu durgun halime ağır gelir mi ölüm?
intiharın düşüncesi dahi öldürür,
bazı şeyleri
ama beni değil,
evet evet beni değil,
ne yazık ki...
gece çökmüş üzerime
yıldız değil görünen,
yağmur damlası,
camda,
gönlümü siper etmiş sabrıma,
bekliyorum,
akrepin yelkovanı yakalamasını,
bir bakıyorum sağıma soluma,
bir gece lambası,
bir de ben,
bu hikaye de
netliğini yitiriyor her şey,
görünmeyenler, görünenlerden daha az tehlikeli mi?
bilmem,
ama öğrendim,
bir savaşta ve veya bir yangında,
önce kadınlar ve çocuklar,

3 yorum: