14 Ağustos 2018 Salı

ekonomik kaygılar

ekonomik kaygılar güttüm sevgime,
çobanlarım zengin bir kurda terk ettiler ağılımı
çan sesleri ve ben,
kan testisi ve sen
yatağın da karşıladınız krizi,
hazır olanlardan da hazırım, sığınaklarım seninle dolu,
acılarım neşemle harmanlı,
Ege biraz daha uzaklaştı belki ama, bozkır alabildiğine bizim,
kaybettiğin köyün sınır kapısında kaldı koca çam ağacı,
hadi kaldır bürokrasiyi aradan da kavuşalım,
bilirsin,
her şeyden yüce yaradan,
gözlerim çok daha keskin, gözlerimden,
ve bıçaklarım kör,
sapladığın hançere rağmen,
gramofon bir kez daha icat olmak istiyor,
kıskançlığını gizleyemeyen kalbim de bir kez daha sevilmek istiyor,
Hindistan kalabalık, fakat ben çeşitli dinlerden sıyrılıp sevdim seni,
şeytanlardan kaçırıp kıyamete sakladım ellerini,
sararan yapraklarının paraşütü olmak niyetinde baykuş,
geceleri taksiye çıkmak zorunda kalmasam
bilirsin ben de severdim ay ışığını ve mısır patlağını,
nerden bilebilirdim
firavunu parçalayan köpek balıklarının heybetini,
fakat ölmek zorunda olmasaydım,
en iyi ben öğrenirdim, seni kaybetmemeyi,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder